Monday, May 4, 2009

0 mode : i am me...!

entry ini adalah untuk aku mengubah segala perjalanan blog ini supaya aku menjadi diri aku sendiri dan bukan berlagak seperti orang lain. aku xpernah pon rase berlagak

betul. xpernah. kalau pernah tu, orang lain. tp bukan aku. aku denial?? suke ati aku laa... ada aku mintak duit korg banje aku makan sandwiches kat subway? xde kan..? so xpe laa..

oke, skang ni wind of change telah pon bermula... sama ada english proficiency aku masih di tahap kritikal selepas kena selsema burung, aku dah xpedulik... orang boleh kata apa diorang nak kata... ye laa..diorang ada mulut kan?? xkan berkata dengan kaki pulak...

so, aku menulis bukan kerna nama...walaupun aku tahu nama aku unik... pandai gak mak dengan ayah aku buh nama...jadi skang aku nk tulis apa hati aku rase nk tulis.. sbb ini lahh medium pelepasan isi hati yang sebenar.. walaupun anger, hatred ataupun apa saja teleh menjangkau level kritikal untuk meletop ala-ala bom nuklear atau atom. aku xpedulik. sbb meletop pun, hirosyima dan nagasaki masih teguh berdiri... apa kaitan? xbelajar sejarah ke?

jadi inilah diri aku, hanya aku, walaupun, hanya aku yang tetap tidak mampu, untuk menjadi seperti penyayi lagu hanya aku yang mampu. oke? mau rehat, esok exam, xmula study lagi, walaupun aku nasihat org suh study, tp org xnasihat aku blk suh aku study... ada aku kesah??
bosan itu perlu... perlukah?? AMAT!

0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails