Thursday, May 14, 2009

0 :: perasaan air batu campoqq ::

ini entri semasa

condition: xboleh tido dan saket kaki.

result: facebooking dgn blogging.

aku rase kalau facebook ni ade anugerah cam 'grammy's award' mmg kompem aku ada harapan TERCALON... mmg laa xleh menang, worldwide kan... aku addicted tahap kak som taik lalat bancuh air sirap bandung... ha, cam gitu skali...

siyess.

aku xtipu...mama ckp tipu dosa.. adik pon tahu...xkn xtau kot....xpegi skolah ke?

oke, entri ini di kategorikan sebagai MERAPU. aku bosan laa di malam hari... nk kacau org kang kena sepak laju2 guna seliper jepun din beramboi lak. baik aku merapu di sini...

dulu mase kecik2 mesti sume org ade cita-cita kan..?? aku ingat tyme skolah rendah, tiap tahun cikgu suh isi borang cita-cita. borang 2 nama lain, tp aku xhingat...maklum aa, masih muda remaja. bile tgk blk, org lain tiap2 tahun berubah2 cita-cita... ada yg nk jadi lawyer(maybe skang pelawat plaza low yatt, tegar), pilot(last2 pegang pen pilot je), police (influence byk sgt main polis sentri one to jaga), pramugari (walau muka..ermm...kira bley ahh nk gi temuduga..dpt ke x, WALLAHUALAM)..tp 2 sume kwn2 aku laa tulis... aku dr darjah satu sampai darjah 3. tetap setia dengan pilihan nk jadi, cashier.

yup..aku ske gile tgk org keje cashier, kira duit org pastu tukk ketukk tekan cash deposit 2... bg aku nampak sgt berwibawa. tp blom ade seorg cashier yg aku jadikan idola...sapa suh xnk wat AKADEMI CASHIER... asyik fantasia je...trus berfantasi.. akademi cashier kn bagus...leh bagi peluang org cam aku menunaikan cita-cita.

sampai sekarang, cita-cita itu blom kesampaian. tp minat terhadap kerjaya itu, totap tersemat di hati den. now, and forever... mesti terharu laa presiden cashier-cashier kat malaysia ni...hahha

macho x abg cashier ni??? 2 aku ckp jadi cashier ni best...hihi

0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails