Monday, January 11, 2010

0 wedding bells....woot woooot

haaa... ckp psl wedding ni, nk citer psl kenduri org lain...bkn yg sendiri punya... nk citer psl sendiri punya 2 mcm jauhhhh sayup2 bunyi cengkering di ladang je... hahah
tp 2 laa.... bile umur menginjak nk masuk 24 ni, (setakat entry ini dibuat, saya masih 23), byk laa plak mokkcik mokkcik, sapa2 je laa yg udah mengeluarkan soklan sentap jiwa dan sadikkksigaragaaa... " ha, kamu ni ble lagi nk kawen???". soklan2 begini laa yg bakal menjadi halwa telinga aku nanti....tmbh2 ble dh grad n start keje... so, dr situ aku berazam, barang siapa yg bertanya kan soklan itu, akn dicharge RM10 so that by the end aku dh nk kawen sok, mungkin aku dah bergelar jutawan....(xpayah minum power rooot pun bley jadi jutawan gak apa.... huahua). sahabat2, ini pesanan untuk kalian jugee...kalau nk tanya, sediakan duit yg sepatutnya...
oke...disbbkan aku punya kenduri mcm jauhhhhhhhhhhhhhhhhh...(sila bace dengan nada sedih bercampur sora serak serak basah sket), meh nk habaq mai pasal kenduri org.... byk gak dari pemerhatian mata ku yg gojess nie, byk dah kawan2 aku yg dah selamatttttt ...jadi bini org, tunang org, mak org....nenek org je blom lagi.... so saya di sini tumpang bahagia laaa dgn kalian semua.... ye laa... bkn senang owh nk makan nasi kenduri yang sangatttttttt nyomm nyommm..... (ini laaa sebab sebenar penaikan lemak2 di bdn. padan muka aku. tp kan kalau org ajak, kita xgi, berdosa... pjg toll alasan waa..) hahaha

jadi begitu laa...mahu di upload sedikit gambar yang aku curi di page2 mukabuku org lain, harap tuhan ampunkan kesalahan ini.... jugee tuan punya gambar.... jangan risau, blog ak xde org tgk... so picca 2 xkan di upload di mana2 laman2 sosial yang lain seperti di fwenster, fwensterr dan jugee fwennnster.... hahahhahaha..... sentap!!!!!! awat??? pasaipaaa???? xpueh ati apa lagi cheqqq??? hahahah


wedding kak nok naddd - as the gundekssss hahaha


di wedding syana @ putrajaya...-edited pics, kudoss 2 cik arina.. wahaha


di parking keta menjadi saksi pose 'chumel' ku...


ke-retard-an menyerang!!!!!!!!!!!!!!! yah yahhh yahhhhh

0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails