Friday, June 25, 2010

0 aku pernah


aku pernah

rasakan setiap penat mu itu, seksa ku.

aku pernah

topengkan gembira supaya hati mu tidak pedih

aku pernah

walau penat menggila, tetap tersenyum untuk kamu

aku pernah

cuba habis upaya ku agar hatiku kau sambut

aku pernah

percaya bahagia itu ada dengan kata indah mu

aku pernah

korbankan segala mahuku kerna tak mahu bebankan mu

aku pernah

tahan empangan air mata, bagi kau saksi kuatnya aku

aku pernah

gengam erat tangan mu walau ku tahu kau tak perlu aku

aku pernah

telan segala sakit demi untuk hiburkan kamu,

aku pernah

tabahkan segala seksa agar aku tetap dalam ingatanmu


tapi mengapa tak pernah sekali kau cuba mengerti?

atau hargai?

atau hargai?

atau hargai?


putus sudah daya ku. ya aku tak mampu.


0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails