Wednesday, June 23, 2010

2 wish upon zillion stars...

zillion???? ada ke???? hahaha.... oke lah. ari nih mood bertambah okey... cuma tinggal snippet2 memori daun pisang dolu... yang tu lain citer.... ha... skang aku nk citer pasal my WISHLIST!!! yeayyy.... since cik twinx saya, jiddahh dah pernah ada wishlist, so, i will follow you.... wahahhaa...


wishlist ni pening... eh salag PENTING... haaa sbb dia mcm we set our aim laa... bukan AIM-Anugerah Industri Musik ye... no no no..... so moga-moga ada laa di antara wish list ni termakbul... atas usaha sendiri ke, org bg ke (mcm sgt lah dalam mimpi kot) hahah... kira nk kena gak set target berapa lama nak dapat sume nih.... so bg aku dalam 2 tahun laa... wahh... 2 tahun 2 pon kalau wish list ni tak bertukar atau bertambah... ahahha... sukasuki aku je... so, nak tahu...?? ready???????? btw, list ni bukan mengikut priority ye... main letak je.....


wishlist 001 (code itu perlu untuk nmpk kewl. haprak tol!)


sony alpha a330 *limited edition* nama pon limited. by the time aku nk beli kompem dah xde kaler nih dah... unique. dslr slalu kaler itam. aku mau kalaer bronze... mana nk cekau duit??

wishlist 002:blackberry bold 2 : ni dah lama sangat teringin tapi entah la... budget tak pernah nk ada. so mungkin satu masa. aku baru nk pakai beri hitam ni, org lain time 2 dah pakai beri silver ke... mana tau.. hahahah...

wishlist 003:

Canon Powershot G11 : kalau tak dapat 001, aku mahu 003. bley x? haha... camera ni best. aku suka walau bkn dslr. kira oke laa...

wishlist 004:


sony mp3 : nak yang ni, and colour ni gaks.... jiddah dah ada kaler pink, jiah plak kaler merah so ak mau yang kaler turqoise nih... yeayyy....


dah 2 je laa wat masa nih... ingin ditekankan sehabis mungkin di sini, segala yang di atas ni hanyalah KEHENDAK dan bukan KEPERLUAN... so, pelan-pelan kayuh sudeyh.... 2 tahun lagi... adakah akan termakbul semua ini??? doa-doakan laa yee dan selamat beramal.... hemohemohemo...... hahahaha... kalau ada yang nk wat bagi adiah di kala duka, bley je... xde hal punyoo... walau mimpi je laa kau labuuu.... hahahha... *phuhphuh* ha kan dah kena jampi.. jampi murah rezeki.... panjang umur. kita jumpa lagi.... cheeeewwwaaaahhh....


d(^__^)b




2 geng kapak:

Elly Jade said...

uix
i loikeeee.....hahahhaa
bagus bagus
meh wt wishlist byk2
haha

Farah Filzah bt Azizuddin said...

tapi bagai kan jauh sgt je untuk tercapai segala.... xpe2....
percaya pada diri.....
dengan harapan dan keyakinan........

=) thanx sayam

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails