Monday, January 25, 2010

0 :: hati saket ::

siyess saket gile. ini bukan sakit hati sebab org cr pasal ke, bengang muka naik frenster ke, atau pun rasa cam nk maki org 3,4 bakul berlari mana nak sama si bakul sampah ye. ni cam mutut2 punya saket. xtau knape. rasa cam ade benda kecik2 besar2 kuman cucuk2 hati aku guna lidi sate (walaupun sate cucuk2 di downtown, alangkah enakknya). dari tadi lagi rase tp cm try tarikkkkk nafas....lepasssss...tarikkkkk, eh, hati yg saket apa kaitan dgn tarik nafas bagai...ingat ni acara panaskan badan acara lumba lari dalam guni sampil membawa bola pingpong di mulut ke...........

huuuuuuuu..... nk buat apa neh??? xkn nk g doctor, encik doktor, saya sakit hati. kang die kuar hujah berjela2....2 laaa xjaga pemakanan, lemak2 tepu berkeliaran....yaddda yaddaaa yaddaa...kang aku marah kang, beliau 2 encik doktor. jadi xpayah laa bazir duit g klinik. mungkin esok ia akan hilang. mungkin hati 2 nk pesan, sekali skala sakit baru tau langit 2 tinggi rendah, walau ko nih mmg sah2 laaa rendah... cam laa ak xtau yang aku ni mmg tinggi gak dari budak skolah rendah. cheh. apa kaitan. mungkin hati nk ckp, kalau xnk aku sakit, cuba laa g jalan2 melihat alam, shopping2 sket ke, tgk wayang ke skali 2kala, xpon g wat aktiviti riadah yang tidak menyemputkan. ye ke hati???? kalau aku wat sume di atas. xkan sakit dah laa kan, aku bertanya...







dan hati, membisu seribu bahasa.
















diam 2 tandanya betul dan setuju laa 2. terima kasih hati....sabar yee...

















peringatan: ini bukan hanya rekaan semata, tidak membabitkan bakal-bakal jodoh mahupun alasan untuk terus gembira dan bahagia. (pesanan dari otak untuk hati)






yooooo laaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh tuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....

0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails