Tuesday, January 26, 2010

0 :: penat tapi aku rasa gila hebat ::

haa...tentu korang rasa aku ni pompuan bajet hebat kan? tp aku tak peduli pon korg nk kata apa pon kata laa.... aku redha. sbb salah aku gak. sapa suh up diri sendiri. tp aku nk jawab satu je, malas nk jwb panjang2.... bila aku tau aku xhebat, skali skala aka rasa hebat, bukan kah itu gile hebat???? ermm. aku pon xfaham apa yg aku cuba katakan di situ.... lirik lagu 'katakanlah' dari hazami trus terngiang2. nasib xde dlm playlist henpon aku. aku xde mp3. aku x urban.





apa fatwa-fatwa (uish, cam salah je bunyinya) ok, apa bukti-bukti aku rasa aku gila hebat. bkn selalu aku dapat rasa mcm ni. kalau rasa menyampah, nk muntohh mengeluarkan segala isi-isi perut yang bakal menjadi lemak di badan, pergi la.. aku sikit pon xterasa hati.

1- bgn pagi, kemas katil, g kelas, terlambat sikit, tapi lecturer lagi lambat dari aku??? - HEBAT!! (bukan kah kalau lambat 15 minit, xpayah masuk kelas TRUS utk student, kenapa lecturer tiada mentality begitu? aku patut berikan dia 'lecture bagaimana menangung azab sebagai latecomer yang tegar' 2 pon dia xtau ke? kata hebat...)

2- masuk kelas labah-labah, aku mula SALIN NOTA sambil mata tetap menghadap facebook - HEBAT (multi tasking yg sangat nyata)

3- gunakan kuasa veto, bahagi kerja kat group member, berlagak cam GL terbilang walau hanya banyak gebang - HEBAT!!!

4- boleh pulak tanya kawan aku yang dirinya demam dan sgt cool ble pakai mask H1N1 tue (siyess anda sgt roxxstarr ari nih), "kawan yang pakai mask h1n1, mcm mana nk main secondlife neh?" - bagi aku ini HEBAT!!!

5 - paling aku rasa cool gile bila lecturer gamelan suh aku jaga masa, gila laa... mula-mula ade gak perasaan bongkak angkuh, apa kelas jaga masa??? gile TAK URBAN!! tapi tetibe terpikir, masa itu emas, kalau aku penjaga masa, bukan kah aku juga penjaga emas??? gile deep kan pemikiran aku??? pas2 dengan automatik perasaan seperti menang anugerah tertinggi untuk pelajar-pelajar yang tinggi, terjadi. me??????????? the time keeper?????????? OhEmGeeeeee. - paling HEBAT oh!! (pada yang rasa anda lagi hebat, pernah ke jadi time keeper dalam kelas tersebut? tidak kan?? muahahha)











saya excited. blom pernah rasa sehebat ini. mungkin kah itu cita-cita saya yang paling baru??? pegang stopwatch dan jadi time keeper.











mungkin aku boleh dipanggil sewaktu malaysia jadi tuan rumah untuk sukan olimpik nanti. waktu 2 bila nampak muka aku keluar tv bersama kehebatan stopwatch berjenama 'rolex', baru korg kata, 'gila cool' (rolex ada stopwatch eh?? gila x URBAN ko neh. 2 pon tak tau.)










notakakiku: tapi bila sampai ke rumah, aku kembali NORMAL. makan roti dengan tuna bersama rumate yang aku gelarkan juga 'tuna, the new yuna' hebat x?? itu thorbaekk!!!

0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails