Monday, May 31, 2010

0 aku benci sama PAK MAT

Malam yg sepi pi pi

Pak Mat jual topi pi pi

Topi nya koyak yak yak

Pak Mat jual tempoyak yak yak

Tempoyak nya basi si si

Pak Mat jual nasi si si

Nasi nya enak nak nak

Pak Mat jual anak nak nak

Anak nya hilang lang lang

Pak Mat jual gelang lang lang

Gelang nya patah tah tah

Pak Mat jual getah tah tah

Getah nya putus tus tus

Pak Mat jual tikus kus kus

Tikus nya lari ri ri

Pak Mat jual lori ri ri

Lori nya sikit kit kit

Pak Mat jatuh sakit kit kit

Sakit nya teruk ruk ruk

Pak Mat jadi beruk ruk ruk!!



padan muka pak mat jadi beruk. tak tetap pendirian punya orang tua. kejap ko nak jual topi, pas2 jual tempoyak sampai anak pon ko nak jual gak....??!!! ko apa kess??? baik ko larikan diri. jangan bagi aku jumpa sama kau... kalau tak aku daftarkan ko kat kelab kubur kata mari anjuran makcik selemah.... walaupon makcik kiah selalu kalahkan aku main galah panjang, tapi aku tahu hati dia mulia dari hati kau. sebab dia tak jual anak dia. doktor cakap dia mandul. mungkin makcik kiah nak ambik kau jadi binatang peliharaan dia. apply laa cepat. saingan kau bukan calang-calang. dia berkira-kira nak bela ikan emas dibawa belayar, masak seekor di dalam kuali.


bodoh punya lagu. tapi lagu nih gak laa dulu aku dok nyanyi tanpa rasa bersalah sambil gelak2 dengan adik2 aku... time 2 aku xmatang. dimaafkan. tapi aku kompem time aku nyanyi lagu ni PAK MAT dah cukup matang dalam menongkah arus kehidupan.... sebab dia dah tahu dari dulu jual gelang bley kaya. AC MIZAL baru nk jual gelang skang nih. tapi 2 tak menunjukkan aku maafkan ko pak mat. satu pantun untuk kau:


bini pak sood buruk,

best tak jadi beruk????


hahahahha. aku dendam. kau memperbodohkan zaman kanak2 aku. demm youuuuu......!!!


0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails