Sunday, May 30, 2010

0 tahap ke-genius-an, level up!!


to the infinity and beyond........!


aku rasa aku genius. kenapa? bukan sebab aku berjaya kira berapa byk bulu kambing biri-biri mahupun berapa banyak bulu idong jiran seberlah rumah. tett.......! salah. sebab kalau aku berjaya, itu bukan genius, itu mental. dan aku tidak.



aku dah berjaya.







add chat box kat blog aku... wahhahaha.... genius kan?? well, xpayah nak terharu sangat. lap je air mata terharu 2. sebab makcik konah pon kata sowat? apa yang hebatnya? poyo makcik nih. macam laa dia hebat sangat stakat jadi ahli mesyuarat kubur belia 4B. (perasan belia lagi plak tuh)


so sekarang aku bley ahh cakap sorg2 kat chat box aku plak...... muaaaaaaahahhahahahhaha... ni nama gelak sopan santun di kala separa mental ye anak-anak. mungkin orang2 yang sakit mental kena ada chat box sendiri sorg satu. so that diorg tak kan ganggu ketenteraman ruma tangga orang lain dan membina tangga batu beliau sendiri. (pergi wat kertas kerja untuk diusulkan kat hospital bahagia. bersungguh-sungguh nih.. tapi diorg kan dah bahagia. wadee hekk!)


aku genius. jom lompat bintang. kalau tak lompat, pendek umur. lantak. tak tahu.



(sekarang aku sibuk macam kilang roti, sebab minggu depan aku nk g kursus. eh bukan, ari rabu nih... what????? pantas sungguh masa berlalu. mengapa kah masa tak reti jalan cam siput sedut. boleh la aku belajar macam mana nak kalahkan makcik konah dalam dam aji.) MASA, kau musuh nombor satu aku sekarang. pergi ke neraka!

0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails