Saturday, May 8, 2010

0 dare to dream.

semalam aku mimpi.




kena cium.



bangun-bangun, jadi segan sendiri. sweet! eh, sila sucikan otak dari anasir-anasir menyimpang. aku ok je. nama pon mimpi. ngeeeeee.......... siapakah gerangan yang telah membuat onar dalam mimpi indah ku.....




ini lah makhluk yang telah mencium ku. di pipi. awwwww... so shhheewwweett........











YES! dolphin camni laa yg kiss saya kat pipi tuh... cuma aku bukan laa dolphin cam gambar nih. aku manusia biasa yang separa mental.. wakakaka. oh i looiikeeee........ sgt chumel. ye ye aku tahu. maybe impossible sket laa nk dpt for the time being. sbb tuh la dapat dalam mimpi je...(ayat sedih...hehehe)



tapi antara dolphin dgn shaun the sheep, saya mau shaun the sheep lagi...... wahahahhaa....
chumel kan?? oh oh... ada sapa2 nk belikan tak agak2. (aku tahu xde. miahahaha) kalau xde pown, kalau laa terjumpa kat mana2, sila bgtahu. saya mahu........!!!!! sgt......!!!!!!!!!...... (jgn bgtahu kalau anda jumpa soft toy nih kat aussie atau planet pluto. jgn bg hatiku kiciwa....okey)


notakaki: shaun-the-sheep xmo masuk mimpi saya malam nih??? i'll be waiting. wahahahah

0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails