Thursday, July 1, 2010

0 jula juli bukit bintang

bulan juli udah sampe... oke. juli bukan typo untuk july. sila jangan gedik nak cari salah aku ye. sekian. berita penting untuk mereka yang sangat geee... sangat bosan. hahaha... bulan july adalah masa untuk mengisi blog ini dengan.........













kekosongan.













haha. aku takkan menulis lagi untuk bulan ini. sbb aku baru perasan tahun lepas pon bulan july adalah bulan paling angker. so aku tak kan teringat nk tulis apa2. dan menulis blog di bulan july bukan lah azam tahun baru aku untuk tahun ini. jumpa lagi. di bulan depan.


roger n out. (pls dont miss me. stalker!) ghaaahahahhhahahaa....
kiss my arsee guudbye you, motherchucker. hahah... (mencarut dalam kechomelan)



0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails