Saturday, June 26, 2010

1 benci, benci sayang

'jangan suka benci-benci sangat, nanti timbul sayang'.........


pernah tak sapa2 cakap ayat 2 kat korang??? tak pernah...?? dah ko baca blk ayat di atas, kira aku laa org yang ckp 2. so dah pernah kan sekarang... bagus. kembali ke tajuk. tak bley blahhh tajuk entry gaya jiwang. ok motif??? dah ada orang sound aku dok post entry byk sgt. hek eleh. esok aku apply laa jadi postman sambilan. so aku bley post seberapa byk surat dan budu yang aku suke. xde sapa nk marah... hahaha... skang dia benci laa aku post manyak2... nanti aku dah xde nanti, dah mula sayang kat aku rindu kat aku... kan kan kannn (berlari nenek ke tandas. perut sakit. byk ckp bohong mmg bukan aku. )

**ok. urusan selesai. lega**


berbalik ke pangkal peha. eh bukan pangkal jalan. dalam hidup ni kadang-kadang ada je kejadian-kejadian yang menimbukan perasaan 'benci bilang cinta... tararam tarrararam.. pinjam lagu majid jap. haahah... cam lagu nih... dulu majid nih mmg laaa benci lagu ni sampai ke anak tekak. dengar je nk letupkan radio. sampai radio penat dah diletupkan, dia letup diri dia sendiri. mmg pejuang berani mati radio nih.. radikal lebih. so, pergi laa ke giant mencari radio yang kurang radikal iaitu mp3. tapi sbb dah lama sangat bencikn lagu nih. last2 dah suka... haaa.. see... so jangan nak benci sgt. ai tau yew takut satu makhluk allah yang paling notty 2.. u benci dia sgt.... kang, i dapat kad kawen yang ooohhhemmmjiiii nanti... ahhaha...(sambil mata berkaca penuh harapan, mungkin aku juga bakal diletupkan)


dulu pon aku paling menyampah giler dgn game galah panjang. asik berlari je tanpa arah tujuan dan cita-cita. tahu2 team A menang, team B dah tak puas ati. mula laa perang saudara mara. alah galah panjang je pon. aku main skipping sorg-sorg tak kecoh pon (ye, saya mmg seorang yang pemalu dan anti-sosial. dulu xde facebook. kalau tak mesti aku dah ramai kawan.)

dalam dok benci-benci game 2, skali makcik konah ajak aku main, sampai gian beb!!!! aku mmg tak bagi org balik. tunggu aku puas main dulu. padan muka diorg. sapa suh ajak lagi. sampai makcik konah kena pecat laa dari jawatan ahli mesyuarat kubur belia 4B dia. hahaha... sebab slalu xdtg meeting. alasan: bermain galah panjang seperti tiada esok. sangat laaa turun-ke-bumi makcik nih. ilmu menipu tak pandai. kompem kena buang.


so, ada gak kejadian-kejadian pelik mcm aku mmg tak suka mamat nih, last2 dalam hati ada taman tema genting kota keriangan. (hambek!) tak suka minah nih, last2 dia laaa kawan sekudis, jadi kawan baik laa maksud. apa kes aku nk main share kudis ngan dia walau aku tahu dia kudis pon xde. ngeeee... (nama sebenar harus dirahsiakan atas sebab-sebab aku tak nak diri diletupkan. sekian. )

**misi berlari-lari anak ke tepian menuju ke toilet lagi. apa hal perut aku nih...!!!!! **


**okeh saya kembali dengan nafas yang baru dan bau yang harum durjana**

nasihat aku, sebelum aku wat larian pecut watson nyaaaaaaaambek lagi, jangan mula rasa benci. mulakan dengan 'assalamualaikum, saya rasa saya tak benci awak. rasa sayang, ble kita bley kapel??' haaa... try laa wat. nanti kot dah dapat rombongan merisik,kasi tahu aku. aku nak mintak royalti. ghaahahahahhaha.....



**start kete nak g farmasi. pil che-kit-teck-aun, berdampinglahh dengan ku. cherry berry ini makin menggila... oh, aku tak patut benci dia. nanti aku jatuh syg plak kat cherry beryy.. agghhhh... i dun give a damn....!!! **

1 geng kapak:

LyEaDz said...

kdg² je benci jadik syg..kdg² benci tp tak syg² pun..pecite??hihi

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails