Monday, June 28, 2010

0 cawan dunia...

ari 2 aku dah citer demam cawan dunia sedang melanda... ntah kenapa terpanggil nak wat satu entry hambar pasal WORLD CUP itu. sbnrnya aku ada team pilihan sendiri tapi biarlah ia menjadi rahsia hatiku. kenapa??? sume yang cakap team pilihan diorg, ble team 2 terpaksa makan lauk telur BUNGKUS di awal pusingan, rasa dia.......... macam ko tuang listerine kat luka ko yang fresh and masih berdarah... perrrrrrgghhhhhh... pedih sial............ menusuk ke urat otak dan mengundang rasa nak main skipping bagai tiada esok dengan kadar lompatan selaju 20lompatan/sesaat.... memang di dalam kamar syahdu rasa dia..........

so ble korg dah byk gebang mula-mula, and bila team pilihan dah kena bungkus 2, terpaksa menahan pedih the second round ble kena perli.... ha yang ni plak rasa mcm ko tonyoh garam kat gusi ko yang bengkak........ perghhhhhhhhhhhhhhh........... terbaaaeekkkk dari ladang......... sedih woo.. patah cinta pon tak rasa mcm nih.... apatah lagi putusnya tali skipping yang korg main tadi.... pada sapa mau mengadu...... nyorok je laaa bawah katil sambil makan pelam cicah asam.... bagi merawat luka lara......

banyak team gergasi yang dah tertewas. dulu GIANT, skang terpaksa laa mengalah kat team TESCO EXTRA. sbb diorg lagi kuat dan besar..... antaranya

1- melukut ITALY di tepi gantang
2-meniti FRANCE di titian usang
3-umpama ENGLAND dalam mimpi

so moral of the story, jadi cam aku..... sokong mana pon ko relaxxxx je... supaya kejadian pedih mcm di atas tak terjadi kat diri aku sendiri.... hehehe.... tindakan bijak mengalahkan rasa dapat semua A dalam UPSR. aku tak tahu rasa dia mcm mana. masa kecik aku kurang matang. oh jangan tanya SPM aku plak mcm mana. mungkin korang tido malam ni sedar2 pagi esok, korg dah ada berdekatan tanah perkuburan islam sungai rokam. siyes aku tak tipu....


mungkin dengan entry ini aku akan jadi nyawa-nyawa tenuk gojeesss bila adik aku balik nanti. dia penyokong tegar ENGLAND celop tepung....

aku tempah kain kapan sekarang. mak konah mari bantu.

anda begini pon anda masih HAWT! alololooo... awat pokcik david... sabaqqq naa

0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails