Tuesday, July 27, 2010

0 academic at-TIRED

semalam aku pergi key-ell wooooooo.... gila maju laa key-ell nih... dapat tengok klcc, menara condong, masjid kristal, muzium padi, dan banyak lagi...

contoh karangan mak konah yang gagal time dia ambek SPM ari tuh.... ish ish...

oke, yesterdayyyyyyyy, aku menjejak kan lutut dan tengkuk di UM buat sekian kalinya... untuk ambek jubah yang akan digunakan untuk latihan galah panjang kitorang peringkat negeri hujung bulan ni... gila hebat main sambil pakai jubah woo... kompem tersembam ke tanah- face first! nicee.... hahaha.. so ingatkan ambek jubah, cakap terima kasih cik-penjaga-jubah, dan boleh laa wa callooo meraaa bettaa.. rupanya sangkaanku dusta belaka. kena beratur panjang beb (standard laa 2, masuk jamban pon kena beratur gak!) banyak woo check point dia, kalah ko masuk amazing race, mmg berlari-lari anak ke tepian laaa. pendek kata, mencabar! panjang kata, waaaaathaaaaaaquaaaaaaaat??????!!!!!!!! (ye, aku penat. semua orang penat. kami pon mula menyanyi. bila anda penat, tepuk tangan, hey hey! bila anda penat, tepuk tangan, hey hey!!) "cantik bukan? macam setan"

so disebabkan penat semalam masih ada saki baki, and kaki ku menderhaka lagi dengan menggila, malas nak ckp byk. aku mmg bukan orang yang banyak cakap. betul. ini serius. telepon... telepon berbunyi!!!! (percaya laa tolong), so layan gambar je la. semua gambar hasil camera hp canggih aku, nokia 3310.

hari dimulakan dengan bekkfess. sandwich yang cam haramm rasa dia. ada letak mayo dengan cheese. **muntah**waktu ni rasa nak wat sawan vaviii je.... ni baru check point yang ke 14. ada lagi 121 check pointssss to go. hahaha. oke aku tipu.


so bila dah sukses segala hal, perut kerongcong ala metal menggila mintak di isi.... berbekalkan semangat dan azam yang menggila, mari jerit sama-sama, HELLO MID-V...!!! selera cam raksasa gargon. mintak-mintak bakal mak mertua tak baca blog. eh lupa. aku marka pon xdak. mak mertua apa benda... hahaaahhaha


ikan. demam campak. say no to chicken. chicken shit tol. tapi sib baik lazat. i loiikeee~


and say YES for tako tao...!!!! menatang ni watkan aku gila. gila sedap! makan kompem mata juling keayuan.... aggghhhh!!!... pas makan ni rasa nak masuk meminang nishikido ryo. demm yuh gojesss creature. hahahha

ble jalan-jalan. aku ternampak dessssuupppp (bunyi side efek) benda alah nih. terus aku teringat kat pak sood dan kesengalan dia. aku pon beli. wat cenderajantung. mak konah tentu jeles dan minum minyak petrol sebagai tanda protes. sbb aku tak beli apa-apa kat dia. (tetiba aku rasa bersalah. demm!)


so sekian sahaja saya melaporkan untuk berita-sengal-ada-aku-kesah untuk hari ini. queen of sengal, sign out!!!!!

0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails