Tuesday, July 6, 2010

0 : : ting....tonnnngg.....: :

haaa tau 2 bunyi apa...??? bunyi yang aku wat dengan mulut sendiri kalau aku nak wat annuncement. cuba try... best kan?? rasa dipedulikan dan tak disia-siakan sebagai seorang manusia. hahahah..

focus.


oke. nak ckp, aku ada baby baru. hahah.... eleh, xpayah ahh nk berpura-pura terkejut 'OMG!!!' atau pun buat riak 'erkkkkkk!!' terkejut. haa. kan aku cakap dalam post sebelum nih, aku nak wat satu blog baru. haaa soooooooo. baby baru i dah lahir...... ceekkeeedauut!!!!


kat situ xdenya korang akan jumpa gambar kipas-susa-mati germany atau pon gambar makcik konah gi melalak kat karaoke jamban di pusat membelibelah terkenal di ibu kota... xdapat nyaa... kat sini je ada... kat situ, ada..........BAHASA MELAYU. ahhah... kalau aku xtahu malu dengan kesalahan bahasa aku, ada laa ENGLISH LANGUAGE sekali sebahagi. so aku bebas berkarya kat sana, dan aku juga bley lakukan kuak lentang gaya kupu-kupu hisap shisha dengan merepek di sini.... hahaha..... so apa lagi tunggu.............???


jangan biarkan hidup anda diselubungi 'misteriiiiiinaaaaaaaa' ahhaha....

pada yang malas tahap kapal karam di lautan artik, meh ai bagi u'ols link dia. hahahah

http://karya-ceritera-jiwa.blogspot.com/



ok, i'm done. nak gi tolong mak aku kat dapur jap. baik kan? ..... (tolong bagi semangat je...sambil nari tarian hungga hunggaaaa waka waka eyy eyy, keliling mama. tentu sexy. mama tentu ketuk ngan buntut kuali. ai loooiikkeeee~ )

0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails