Sunday, August 8, 2010

0 corn-voo-key-sion.

haa. terkebil lidah nak baca tajuk entri... lama xhupdate ini kotak jiwa mati... bukan malas, (teramat sebenarnya) but been busy lately... well...(wahh.. speaking london di pagi hari yang hambar). mak konah kompem jeles sambil memandang sinis muka aku yang xsehuduh muka dia. hahaha... pedulik.......!! saya busy bukan sibuk menternak lemak, jauh sekali menghabehkan boraih di rumah. tapi saya udah bergelar .........



graduan.



hahaha... ni bukan graduan akedemi fantasia ataupun jadi pelakon tambahan snippet2 citer graduan kat astro 2. (sumpah bongek citer 2, sila jgn tgk! sbb xde dah pon kat tv) aku dah graduate....! yeay..... selembab-lembab otak aku yang kalah siput neraka ni pon, berjaya gak lepass last sem ari 2... wahaha... nasib tak sangkut paper mana2... kalau sangkut mmg aku bom ahhh sapa2 yang patut. sem last merupakan sem yang paling mencabar. bukan kes study atau pk mcm mana nak dtg kelas awal. nooo.. sbb byk pergolakan emosi berlaku sampai aku hampir2 panggil seekor cencorot dengan panggilan 'angelina jolie'. tak cool.

sebenarnya xtahu nk tulis apa lagi. cuma hari 2 selain berasak-rasak di sekitar dtc, UM, dengan peluh yang tak henggat, tapi aku pedulik apa. biar. peluk2 dgn member pun wat muka xbersalah dan yakin diri aku wangi harum durjana. ahhaha.. keyakinan diri, kunci utama kita... sbb diorg pon lebih kurang cam aku. hahaha... lagipon, dah xkan jumpa mereka barangkali. sumpah sedih. wuuuuuu

malas nak ckp byk. untuk kawan-kawan B.ED TESL COHORT 3, UNIVERSITY OF MALAYA. WE DID IT.................!!!!!!!! (late-comer tegar pon leh grad weh, korang dtg awal gi kelas pon xde beza. hahahahha... kejam plak ayat nih... aku nak sedapkan hati sendiri. sib baik xdpt anugerah piala-late-comer- terhormat) perghh.. mesti mak aku dah fire aku guna bazooka kesayangan dia. kebaaaaaaaboooom... tamatlah riwayat kesan degil si cencorot gojess.. wahahaaa.


enjoy the picca. hasil photographer, encik mohd shazni zainal. dia cool. kalau konvo ke nak kawen ke, bley laa mintak dia jd photog. insyaallah xmenyesal. saya tidak! (pomot pomot...! hahah)


cantik bukan?

0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails