Sunday, August 15, 2010

0 ramadhan, bulan penuh keberkatan

selamat menyambut ramadhan walau ini bukan hari pertama puasa. dan bukan juga aku baru hari ni puasa. aku tak ponteng puasa lagi. hahaha...

update yang teramat singkat ini adalah kerana jari-jemari aku dah buntu nak type apa sebab semua entri yang aku dapat pikir sekarang semua berunsur makanan. dari mengelakkan aku menambah dosa2 kering nih, baik laa aku insafi diri dan nak bagi tazkirah ramadhan kat pak sood yang aku tgk dari tadi tak henti2 masuk jamban. aik?? takkan cherry berry di waktu tengahri je kot... hahaha... nak pasang cctv, tak sanggup. hahaha... hilang pahala puasa aku. aku tak tuduh. sumpah tak... cool cool....


oh oh.... berbuka puasa di sini tentu terbaikk....


anyone?

**see??? kan ada gak unsur makanan... ok. mungkin aku patut berhenti tulis apa2 entri sampai syawal menjelma. boleh ke??**

0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails