Sunday, August 22, 2010

0 wish upon zillion stars v2.0

can i have a another set of wish list? can i..? yes i can... sebab wish je pon kan kan kan? besides,list dari entri INI semua ada yang tercapai dan ada yang aku rasa dah xnak dah. cuma wishlist yang 002 tu je masih menjadi poooojaaann haaaaatiku... hahahha. ini kira kita pasang impian, kuatkan azam dan percayaaaaa pada diriiii.. (cuma versi tak payah seret beg kuar dewan ke toilet ke mcm bebudak AF) kali ni seperti biasa, waktu kejadian aku mula mematuk-matuk papan kekunci (keyboard bak kata org perak) adalah pukul 6 pagi. aku baru pas solat subuh so moga-moga wishlist ini diberkati hendaknya.... aminnnnnnn... walau dalam keadaan mata aku yang sudah layu di tasik madu, gara-gara teman mak cik konah tengok wrestling malam td. kurengg punya org tua. bulan posa pon layan wrestling. layan aa sembilu kasih ke, ku tunggu janda mu di tasik madu ke. kan ada pekdah.

ahh cakap banyak tara guna.. walau duit aku haram tak ada, aku pedulik apa...!!! wahaha..

wishlist 001 V2.0 (wah, giler gempak ini code. hahah)

lomography camera. sebenarnya dah lama aku cari benda alah ni. sekali hari ni terjumpa blog INI. dan aku telah melakukan aksi OMG paling tak dapat diterima akal sekali bila aku tgk benda alah ni.. huhu. niat nak ada benda ni dah lama, even lama lagi dari kepala hotak aku start pk nak beli ARJUNA aku tuh. so now, benda dah ada cuma yang xde nya... (jangan wat aku mula ckp pasal status $$ aku lagi. kang ada yang kena bom meriam buluh di bulan ramadhan) hahah. benda ni dtg tanpa diundang pakcik sood, dalam 3 kaler yang berbeda. (wah, feeling2 rossa gitu) tapi yang putih ni laa yang wat aku jatuh cinta pandang pertama kali ku melihat wajah si dia.. ohooohoooi. sesuai laa sepadan dengan lambang kesucian hati ku. ha, baik kata ya, kalau tak,pendek bulu ketiak. ahahha

wishlist 002 V2.0

dkny fresh blossom. haa, memandangkan perfume aku pon dah abes (gara-gara mak cik konah 'lagi' ingat perfume aku tu one drop perfume versi jumbo, dia gi sembur macam tiada esok baginya untuk hidup.), aku mmg tingin sgt perfume yang nih. ho ho ho. tunggu laa. ada rezeki, ada lah. haha.


sebenarnya wishlist sume ni bukan nak tunjuk kata aku mmg banyak benda yang aku nak (mmg byk pon sebenarnya) cuma dia jadi mcm satu motivasi laa untuk aku supaya aku boleh capai sume2 ni. elok kalau kita letak satu atau lebih target, so that kita akan lebih berusaha gigih untuk mencapainya. yeaahh (ucapan tahunan kempen mari mengundi aku sebagai president kelab muda remaja sedunia) **tepuk semangat tepuk tepuk** haha

so 2 je laa. eleh tambah 2 je pon. buat masa sekarang la. masa depan sapa yang tahu. alang-alang menyeluk pekasam, biar aku dpt makanpekasam sebab dah lama gak aku tak makan. hahaha. sekian buletin banyak-cantik-muka-kau. salam sejahtera dan assalamualaikum.....


0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails