Friday, September 24, 2010

0 cerita pasal rindu

kurang dari 48 jam dari sekarang aku mungkin bakal mengakhiri zaman bujang..... eh bukan... zaman aku sebagai penggangur... hahaha... gugur jantung x??? kalau ye, kutip balik... haha.. ini lah masanya aku akan mula menabur bakti dan mungkin juga sedikit saki maki bahasa 'indah' atau mmg betul-betul indah tanpa dabel meaning. kenapa?

sekolah dah tahu.

sekolah aku ada belog.

mungkin akan mula private kan blog sendiri.

followers blog sekolah lagi banyak dari blog sendiri.


sket pun aku tak terasa hati. HAHAHAHA...


dan aku tahu, seperginya aku nanti, banyak yang akan merindu... aku tahu... sebab makcik konah dah ari2 wat konsert lagu ' sepi seorang perindu' dekat gate umah aku... haish... menggoncang jiwa... tahu tak aku mmg sangat TAK sedih nak tinggalkan ko cik konah... nanti aku balik, aku banje ko makan kuaci k??? kita gi main layang-layang kat blakang umah ko, mmg indah betul hidup xde keje cam ko. hahahaha..

oh ada lagi yg akan merindu. bantal aku. katil aku. bilik aku. diorg komfem meratapi pemergian aku lagi... (ke mereka gembira sampai buat parti buih sesama sendiri.. hurmm) xpe.. i will miss u guys like hell. jumpa lagi hujung minggu... aku akan kembali mengganas... jgn risau..

oh ada lagi yang merindu.. siapa?? phamili aku rindu aku tak... komfem ahh... tapi sume kaver2 malu tapi mahu kan.. xpe2.. i fahamm...

ogh ada lagi....

hendem 2 rindu saya tak??? aloo... moga-moga rasa ku ini juga rasa mu... chewaaaahh... tetiber tacing... control2... aku kan macho.. sengal... tapi sensitipp.. well.. dah diam.. aku tahu ramai yg gelak sinis bawah bantal.. cheh. ingat aku tak tahu... haha

dan segala keluarga kucing-kucing aku. dengan bangga nak senarai nama sekor2. to manja, pak tam, mak tam, pichort, kuning, bang kassim, comomot, putih, ogi, mama mot dan 6 ekor lagi si kecik2 yang xde nama lagi... akan rindu kamu ibarat punggung eh salah pungguk rindukan bulan purnama... wahaaa...

hamster aku ada 3 ekor, chocobi, cart ngan chik chik. hidup elok... bosan-bosan geget cage,misscall2 aku kat sini k? aku topap kredit korg nanti... jgn risau ehh...

ok laa.. penat dah... aik lupa lak letak gambar skolah ha.. waddemenet..



ni laa sekolah saya. mari berkhidmat... yehaaa



happy?


we'll see.

0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails