Wednesday, October 6, 2010

0 hidup baru

bangun pagi: 6.00 pagi

bertolak gi sekolah: 7.00 pagi

sampai sekolah: 7.40 pagi

sesi sekolah mula : 7.45 pagi

minum pagi bagi badan lagi tembun : 10.45 pagi

sekolah tamat : 1.05 tgh hari

start kereta rempit balik umah opah : 1.20 tgh hari

sampai umah : 2.00 petang


berehat


tidur : 11.00 malam


rutin berulang sampai hari jumaat.


CONCLUSION: rasa sayang pada hari jumaat semakin menebal dan membuak-buak.


dear friday, im falling deeply in love with you....!!!



tempat lepas rindu... hurmm..


psst: makcik konah, aku rindu kat kau. kat sini diorg tak nak layan aku pun bila aku ajak, 'nek temah, jom main galah panjang'. dia leh tgk aku dan senyum nampak gusi, gigi dia entah kemana hilangnya. penat aku cari gigi palsu dia. nasib jumpa...



0 geng kapak:

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails