Wednesday, September 1, 2010

2 wannabe

ada orang tanya aku ni fynn jamal wannabe ke? haha. wannabe dengan i want to be like her, dengan ken watanabe, ada beza tak? kompem tak sama dengan i wanna be a billionaire, so freeeeaakin bad kan?? hahaha

mungkin aku admit ada kadang2 penulisan aku agak macam dia. jujurnya dia idola aku. haa.. memang banyak aku inpirasi dari tulisan dia, puisi dia, lagu-lagu dia. dia bagi aku semangat untuk tak terus meratap tak tentu hala hanya kerana aku dapat tahu harga minyak naik tak semena-mena. (tak patut sedih pon, aku kereta pon xde).

dia jadi semangat laa pada aku yang xada apa ni. kalau rasa aku meniru, aku mintak maaf. kadang-kadang kalau kita tengok cerita superman kusyuk sangat pon, kita percaya kita boleh terbang. tengok citer doraemon sampai lebam pon kita leh cuba kosongkan laci meja study hanya nak naik mesin masa untuk pergi ke masa depan. (aku tak pernah buat macam ni. laci study aku hanya muat masuk tangan aku je, badan jangan cakap la. hahaha)

so aku take that as a compliment. sebab ada orang pernah cakap kat aku, citer naruto 2 best. aku pon rasa best . bukan. kita kena selalu jadi manusia positif. (kalau ada cipan atau cencorot yang baca ini, jadi lah binatang yang positif). aku ada cara aku sendiri tapi kadang-kadang bila aku nak cakap pasal satu issue yang perlu aku jadi sedikit serious dari aku yang memang serious shit tak reti nak buat serious face macam arnold schwarzenegger dalam citer terminator. so ada laa terkucil-kucil anak di tepian, gaya penulisan cam kak ping... ampun yoo...


so pssst, kak fynn. ai leeebb yuhh. (ha jeles tak jeles tak?? hambik nih.)

ohmaigatt...


terrrsama plak cara senyum. oppss.. hahaha


(berita yang baru kami terima: mak konah terpaksa di kejarkan ke hospital kerana kentut berdarah akibat perasaan cemburu yang menggila. doakan kesejahteraan beliau. terima kasih)

2 geng kapak:

Fynn Jamal said...

*pelukpelukpeluk*

hihihihi

Farah Filzah bt Azizuddin said...

wahh.. kak fynn. saya mintak ampun yee... huhu... alaa pelukpelukpeluk plak.

kan terharu sampai berlinang air mata. (tapi dalam version control hensem-ada-habuk-masuk-mata)

hihihi

Post a Comment

komeng laa selagi anda boleh mengomeng~

Related Posts with Thumbnails